Volejte zdarma

800 Reklam

Nejprve vytočíte 800
a pak podle písmen na
svém telefonu 735536

Otáčivé reklamy

Otáčivá reklama

Otáčivé reklamy přidávají další prvek na upoutání pozornost – pohyb reklamního zařízení. Realizace otáčení může být dvěma způsoby – za pomocí motoru nebo bez motoru.

Bezmotorové otáčivé reklamy používají ke svému otáčení jinou vnější sílu. Nejčastěji se jedná o vítr, který nám díky vhodně řešeným aerodynamickým plochám s reklamou otáčí. Bohužel však na vítr není moc spolehnutí, takže když nefouká, reklama se neotáčí, a kdy fouká hodně, tak se otáčí příliš rychle. Na obhajobu tohoto řešení ale můžeme uvést, že proti motorovým je výrazně levnější.

Motorové otáčivé reklamy používají elektromotor, který nám zaručí stálé otáčky pro reklamu. Musíme se zde ale poprat se spoustou dalších faktorů – musíme mít kvalitní ložiska, aby otáčení bylo co nejsnazší pro daný motor, musíme mít kvalitní převodovku, která nám vydrží i při nárazech poryvu větru na plochu reklamy, musíme zajistit kvalitní převod el. energie z přívodu do vlastního osvětlení otáčivé části reklamy. Tyto faktory výrazně prodražují cenu otáčivých reklam, takže tyto prvky většinou patří k nejdražším řešením reklam. Na druhou stranu nejdou tak masivně nasazovány a díky tomu poutají více pozornosti.